Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мотор 2.0 ТС валове?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Без да правя антиреклама, 2 сервиза от най най най препоръчваните , ще пусна клипче или само звуков запис за да можете да кажете мнение с точност !

    Comment


    • #17
      Може ли някой да ми каже как да кача клиповете ? Благодаря

      Comment


      • #18
        Качи ги в Youtube и постни линк тук.
        156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

        Comment


        • #19
          Качваш ги във You Tube или VBOX после копираш линка и го пействаш във "отговор".
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #20
            http://youtu.be/aFnSj1NT3ig
            Ето клип на студения старт на колата , тук според мен се чува вариатора след което утихва след 2 -3 мин .

            http://youtu.be/4L29GJ_kwLE

            това е клип на колата с утихнал мотор на обороти между 850 - 950 оборота 50 градуса според уреда , който е спорен защото и термостата е за смяна .

            Comment


            • #21
              Колеги, отваря ли ви клипчетата , че гледам никой не казва нищо?

              Comment


              • #22
                От клипа чувам че вариатора е сигорен повече трака и от моя ... обаче има и още нещо не само той иначе добре се изрезва ...
                sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                Ramstein - Benzin
                https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                Comment


                • #23
                  И според мен не е само вариатор,избирай си сервиз и отиди да ти оправят колата хората.Не карай така,че после е солено,ще си дочупиш мотора.
                  sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                  Comment


                  • #24
                    Това е вариатор, като го сменят си виж гърбиците на валовете дали някоя не е по-малка или липсва Оправяй си вариатора, затваряй си колата, бухай едно по-гъсто масло, примерно 15W50, че не е много скъпо и това е. Ако не ти гори колата може и да инвестираш в едно хубаво 10W50 или 60 Ако сваляш изпускателния вал първо се развива датчика му щото иначе много лесно се чупи. Петите се стягат с динамометрично ключе, а на тия където са шаблоните се стягат с кръстене и молитви
                    пп Като махнат капаците си виж ангренажния ремък, ако е хлабав от него също идват кофти шумове след което се къса и сваляш глава. Имаше такъв случай в Бургас, дето момчето не му се вярваше - ако е натегнат правилно трябва да има на обтяжната ролка една стрелка(на снимката е отляво), която сочи към дупчицата
                    Attached Files
                    Last edited by code; d.m.y г., 12:28.
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #25
                      2.0 16в може перфектно да те залепи за седалката при 2К оборота - ако седиш на задната седалка спокойно можеш да клюмнеш в дрямка и да се залепиш за предната седалка в такава ситауция, така че "майстора" е ясен...
                      Батките дето по-разбират да кажат дали може чак толкова неправилно да е зацепен, ама принципно ако същия "майстор" го е зацепвал, аз бих казал с 99.9% сигурност, че е и неправилно зацепена освен всичко друго...

                      Comment


                      • #26
                        Ами колеги , в неделя ще се разглобява при уж сигурен човек, и ще видя ако валовете са читави , да сменя вариатора , ще погледна и ремъците и ролките дали сичко е ОК ииии отново ще пиша или за да се оплаквам или за да се похваля ! И все пак ако някой има какво да каже , ще съм благодарен !

                        Comment


                        • #27
                          Сигурния човек гледай да е някой, който прави алфи и да има пети за зацепване задължително. По това, което се чува от клипа.. ми и според мен не е само вариатора
                          Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

                          Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
                          Fiat Brava JTD

                          Comment


                          • #28
                            Зацепването не става с гледане, става с правилните инструменти + човек, който знае точно как да използва тези правилни инструменти (като двете неща са с еднаква важност). Успех с оправянето на проблема.

                            Comment


                            • #29
                              Благодаря, надявам се да не е нещо аадски скъпо ....

                              Comment


                              • #30
                                За зацепването на ремъка ако е сбъркано знам че няма да запали изобщо или в по-малка разлика няма да работи както ти казваш. Това тракане е много вероятно да е от клапаните.
                                Мойта при студен старт има едни 3-4 секунди тракане и след това спира и няма никакво тракане. Все пак паля при температури около нулата с 10W40 и като си качи маслото за това време вече няма. Обаче имам едно странно вибриране на мотора около 3к оборота. Ще постна клипче след 1-2 часа.
                                Alfa Romeo 156 1.8 TS

                                Comment

                                Working...
                                X